Mamaia și Constanța, promovate la ITB Berlin: Germania, o piață strategică pentru litoralul românesc

Mamaia și Constanța își consolidează prezența pe piața turistică internațională prin participarea la Târgul Internațional de Turism ITB Berlin, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate industriei de profil. Reprezentanții Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia Constanța au plecat astăzi în Germania pentru a promova litoralul românesc în fața tour-operatorilor și agențiilor de turism din această țară.

Anul trecut, România a fost aleasă ca destinație de vacanță de aproximativ 2,4 milioane de turiști străini, conform datelor Institutului Național de Statistică. Cei mai mulți vizitatori au provenit din Germania, Italia, Israel, Statele Unite ale Americii, Regatul Unit, Spania, Ungaria, Franța, Ucraina și Polonia.

Pentru a atrage și mai mulți turiști germani, delegația OMD Mamaia Constanța, formată din Alexandru Constantin (Foto & Video), Alexandra Turcu (Economist), Oana Silviana Crăciun și Natalia Vrânceanu (echipa de comunicare), a pregătit materiale de promovare adaptate pieței internaționale. Aceștia vor distribui cataloage de prezentare cu orașul Constanța și stațiunea Mamaia, stick-uri de memorie cu șase filme promoționale subtitrate în engleză, hărți turistice și suveniruri personalizate.

„Participăm pentru a doua oară la ITB Berlin, unul dintre cele mai mari evenimente din industria turismului la nivel mondial. Și în acest an, OMD Mamaia Constanța va avea în prim-plan întâlnirile cu tour-operatorii nemți și cu alți parteneri din Europa. Vrem ca din acest an stațiunea Mamaia să fie inclusă în cataloagele de promovare ale tour-operatorilor și agențiilor de turism din Germania și din alte țări țintă ale Europei. Nemții iubesc litoralul românesc, iar creșterea turismului la Marea Neagră ne demonstrează în fiecare an că munca noastră nu a fost în zadar”, a declarat George Măndilă, președintele OMD Mamaia Constanța.

Târgul ITB Berlin are o tradiție de peste 60 de ani și este una dintre cele mai importante platforme pentru întâlniri între profesioniștii din domeniul turismului. România își propune să devină o destinație tot mai atractivă pe piața germană, mizând pe potențialul litoralului românesc și pe diversitatea atracțiilor turistice.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *