OMD Mamaia Constanța anunță lansarea unei noi etape de înscrieri în competiția pentru definirea identității brandului turistic al stațiunii Mamaia. Înscrierile în platformă au fost deschise astăzi, începând cu ora 08:00 și se vor închide pe 7 martie, la ora 23:59.
Propunerile care au trecut de prima etapă și au fost calificate în urma votului public vor fi revalidate ca semifinaliste și vor intra din nou în etapa de vot public. În această nouă rundă, alături de primele propuneri care au ajuns deja în semifinală, vor mai fi selectate încă 10 propuneri noi.
Participanții din prima etapă pot trimite noi propuneri, cu limita maximă de 3 propuneri pentru fiecare candidat (incluzând etapa precedentă și etapa actuală). Astfel, votul public va începe de la zero. Juriul a precizat că logo-ul va fi evaluat separat de slogan.
„Invităm din nou toți cei interesați să intre în competiție să ne trimită propunerile lor pe www.concurslogomamaia.ro. Este important să studieze cu atenție brief-ul concursului publicat pe platforma oficială, împreună cu regulamentul. Este esențial ca toți participanții să înțeleagă procesul de jurizare atât pentru logo, cât și pentru slogan. Le dorim succes tuturor și așteptăm cu nerăbdare să vedem finaliștii!” a declarat George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Regulamentul oficial al concursului a fost modificat prin intermediul unui act adițional, care poate fi consultat de toți cei interesați să se înscrie: https://concurslogomamaia.ro/wp-content/uploads/Act-aditional-nr.2-regulament-MAMAIA.pdf
Pentru mai multe informații, cei interesați pot contacta organizatorii concursului completând formularul disponibil online în secțiunea de contact a website-ului oficial: www.concurslogomamaia.ro.
Asociația, fondată în primăvara anului trecut, își propune să desfășoare o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.